Sagofarbror

Alla inlägg under mars 2010

Av Andreas Sundberg - 27 mars 2010 14:25

tråkar ihjäl mig.

Av Andreas Sundberg - 9 mars 2010 21:15

Värk i varenda en satans muskel i kroppen......


Icke bra.


Onsdag imoron :)



Av Andreas Sundberg - 8 mars 2010 20:21

Kärleken är till för alla, inte sant? som Rammsteins titel säger. På tal om Rammstein, så stör det mig otroligt att jag missade deras koncert i Hartwall Arena för ett par veckor sedan :S men blijetterna tog slut på 7 minuter   



Favoritsångerna från tidigare nämnda album är nog Ich Tu Dir Weh och Rammlied....Men man måste ju digga Pussy också ;D :D


Annors en låååång måndag....

Av Andreas Sundberg - 7 mars 2010 17:52

Tänkte höra på lite Dream Theater såhär på kvällen...Train Of Thought från början till slut. 


Google Chrome är annors jävla najs.   



Smakade idag på Dr. Quetker Bistro...Det var förvånande gott.


Sundis.

Av Andreas Sundberg - 7 mars 2010 01:22

Satt igår och lyssnade på Rammsteins album Reise Reise...tänkte att jag också skulle lyssna på de sånger som inte är så ''kända''...och där var den; sista sången på hela skivan,Amour. Jag tror att jag har hittat en ny sång som jag kommer att lyssna på tills jag inte orkar mera. Den är bara för bra. 


Annars tråkig dag...


Coca-Cola sku inte sitta fel men satan när allt ska vara stängt...   


Sundis, Mitt i södra Finland.

Presentation


Vinylsamlare, superhjältenörd, vardagsfilosof, musiker. Uppskattar kommentarer och frågor.

Omröstning

Gör Sundis comeback på riktigt eller är hans blogg bara ''clickbait''?
 YEAAH! SUNDIS IS BACK!
 Kul att han e här.
 Han kommer blogga i två veckor o sen sluta...
 Tror det blir slut på bloggandet nu.
 Definitivt kanske.
 Vem? Vad? Hur?

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards