Sagofarbror

Alla inlägg under juli 2010

Av Andreas Sundberg - 29 juli 2010 22:12

Hejdå alla....

Det här kommer att bli sista inlägget på en längre tid, eftersom jag skall på både läger och Sonisphere...


Jag lämnar alla de som inte är med på dessa evenemang med denna sång:


Bye bye everyone!

Sundis

Av Andreas Sundberg - 29 juli 2010 00:18

Good evening...

A good evening indeed. :)


Jag har känt mig som The Big Lebowski hela dagen idag, eftersom jag har haft lägenheten för mig själv då familjen är ute i skärgården och jag vill vara hemma så mycket som möjligt nu före jag ska på skribaläger, Sonisphere och till Atte´s stuga....


Så jag har spelat gitarr och pimplat Jäger hela dagen (rock on!) och sedan har jag haft några kompisar på besök :)


Dessutom har jag skrivit en låt, allstå en hel låt istället för fyra-fem riff som vanligt...Hoppas jag kommer ihåg den så jag kan spela den för de andra grabbarna i bändet....


Ledarsamling imorgon kl. 11... Det betyder tidig väcking för en som är van att sova till minst kl. 13.00 på sommaren...Men det är ju kanske bra med tanke på att vardagen snart är på inkommande..


Har ni någonsin tänkt på hur mannen som kom på att mjölka kor kom på det...?


Dagens låt:


Ganska sorglig med tanke på att den är baserad på en riktig händelse...Men endå jävligt bra.


Chillax,

Sundzilla

Av Andreas Sundberg - 26 juli 2010 23:26

Good evening mortals! MUAHAHAHAHAHAH....................Enough of this vampire shit. (not the gay ones tough)


God kväll på er små troll.


Fan vilken trög dag....PErUsMåNDaGjumITUs med andra ord... :/


Enda roliga med denhär dagen var att vi åkte till Kyrkslätt för att fira min mosters födelsedag...


För helvete det känns ju som någo fucking söndagsangst och jag har inte haft sån på hela jävla sommaren...


Det märks att vardagen kommer emotkrypande :S


Men hör ni era små trögdjur, till trevligare saker!

Det finns vissa saker som sätter ljus i min eländiga tillvaro för tillfället.


-En beställning från Thomann innehållande diverse tillbehör jag har behövt en längre tid..


-Bandpractices coming up. It´s been a while.


-Att jag på fredagen får åka som hjälppis på ett skribaläger :)


-Lönen från Skriban och Barnlägret som jag talade om i ett tidigare inlägg.


-Att HP7: The Deathly Hallows-filmen kommer ut snart...


-Att jag har tillräcklit med filmer för att slå ihjäl cirka 12 dygn som jag inte har sett...ännu.


-Hurja bra ''ny'' musik :)



På tal om Harry Potter, så har jag haft som projekt att läsa igenom alla böckerna nu under sommaren...projektet tog slut igår :)


Alltså fan sån STORA skillnader det är mellan filmerna och böckerna, speciellt fjärde bokens film är förvrängd på alla sätt...


Jag tänkte ta och avsluta med dagens låt:

Rainbow-Stone Cold....passar min feelis.


Godnatt, och ta hand om er!

Jean Waldemar.

Av Andreas Sundberg - 25 juli 2010 18:08

Fan endå vet ni, sen när jag har egen bil och körkort ska jag tvinna runt sibbo med denhär på full volym!

Av Andreas Sundberg - 24 juli 2010 00:32

Alltså fan så bra Anthrax är!!!

Av Andreas Sundberg - 24 juli 2010 00:26

Hello, Bloggen!

Alltså satan vilken bra dag!

Var hos Felix på kvällen och drack en skvätt nu när man får dricka åter, och fan vilken feelis det var!

Sen åkte vi med Ruben till Yögrillin med Anthrax på full jävla volym!!!! Fuckin´ A.

2 Veckor till Sonisphere!

Satans bra program varje dag, som T.ex Rocking the Archipelago senare idag!

Drunk As A Skunk!

med andra ord: Livet leker.


Alltså fan så det känns konstigt när ens hjärta säger en sak och ens huvud en annan sak....(a drunk man´s words)


Goodnighty Then,

En smått full

Sundisch. 


(p.s. En dvärg som bilr uppäten av en flodhäst :D )

Av Andreas Sundberg - 19 juli 2010 00:05

Jahaja, då var det dags för det sista inlägget på en tid (''snyft'')


Jag skall nämligen på barnläger idag så jag kommer att vara icke-närvarande halva veckan....Fast det blir nog helt skoj att härja/trolla/flyga/klättra/bygga/måla/basunera/jonglera på Nilsas med Findus :D


Men nåjuu...


Lördagen spenderades hos Daniel på ett litet grilljippo, som var helt skoj men skulle ha varit mycket roligare om jag inte skulle ha varit på antibiotikakur...keine drinking that is.

MEN KUREN TOG SLUT IGÅR!!!

fuck yea.


Igår spenderade jag min dag med att spela volleyboll och gitarr i paipis. najs.

Rammstein avslutar kvällen galant.


Vi siiir.

Sundisbisin.

Av Andreas Sundberg - 17 juli 2010 00:31

Ahoy!

Det var nog ett tag sedan jag skrev något vettigt på denna blogg p.g.a diverse omständigheter....så nu är det dags igen :D


Denna dag har varit mycket het (om ni inte märkte det :D )...som bäst visade vår ''pålitliga'' termometer 51 grader i solen (om man nu ska tro på det är en annan sak...) men jag kan gissa att det har varit iaf. 35 grader i solen på dagen :S


Kvällen spenderades med mina bröder från andra mödrar, Findus och Kimkong :D

Vi gick mest omkring i det varma vädret och talade skit, tog en pizza på service och strövade sedan omkring lite planlöst tills vi, tillslut, hamnade vid sportplanens läktare där vi härjade lite med en av Kims bekanta :D


Sedan ringde Ruben till Emil, och vi gick till Lukkarin där Ruben, Ida, Idas kusin Fredrik, Nannu och Mandi satt, och kvällen slutade som traditionen är vid Yögrillin :D


Imorgon bär det av till Daniel på grillfest....Fast jag kan inte dricka p.g.a att min antibiotikakur inte ennu tagit slut....men den tar slut på söndagen (FUCK YEA, ME GUSTA)


Det är inte lätt när det är svårt.


Me love you long time,

Sundis-San.

Presentation


Vinylsamlare, superhjältenörd, vardagsfilosof, musiker. Uppskattar kommentarer och frågor.

Omröstning

Gör Sundis comeback på riktigt eller är hans blogg bara ''clickbait''?
 YEAAH! SUNDIS IS BACK!
 Kul att han e här.
 Han kommer blogga i två veckor o sen sluta...
 Tror det blir slut på bloggandet nu.
 Definitivt kanske.
 Vem? Vad? Hur?

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards