Sagofarbror

Alla inlägg under september 2013

Av Andreas Sundberg - 14 september 2013 23:30

Så svårt att blogga nuförtiden. Det händer något hela tiden, och jag kan inte samla mina tankar. Jag skriver ett halv inlägg och får ångest. Jag vet inte varför. Det känns bara så dumt, nästan litet pinsamt att blogga just nu. Risken att jag skriver något för dumt, något för personligt och stort är för övehängande. Kanske det är därför jag får ångest när jag bloggar. För att jag för en gångs skull försöker hålla mig från att skriva något dumt. En massa jävla snack om känslor, tankar och ångest som inte för världen ett skvatt vidare.

 

Idag har det inte varit min dag. Jag har haft en riktigt horribel baksmälla (tack vare SFs Gulis-sitz), vaknat för sent, hoppat på fel buss, förstört min rygg med tre veckos madrasssovande samt dragit på mig en riktigt rejäl förkylning som grädde på moset. 

 

Jag kommer spendera några dagar av den kommande veckan med att vara sjuk hemma i Sibbo, vilket ju egentligen är helt skönt. Åbo ger mig litet ångest just nu. 

 

Men jag tänker hålla mig från att skriva varför. 

 

 

 

Presentation


Vinylsamlare, superhjältenörd, vardagsfilosof, musiker. Uppskattar kommentarer och frågor.

Omröstning

Gör Sundis comeback på riktigt eller är hans blogg bara ''clickbait''?
 YEAAH! SUNDIS IS BACK!
 Kul att han e här.
 Han kommer blogga i två veckor o sen sluta...
 Tror det blir slut på bloggandet nu.
 Definitivt kanske.
 Vem? Vad? Hur?

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards