Sagofarbror

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Andreas Sundberg - 14 april 2010 21:33

Jaaha. de va ju skoj. det visade sig att istället för att fara till PRG for jag och skaffa lite nya kläder. jag trodde att jag skulle göra något meningsfullare....


Började skolan 11 idag, och hade bara en timme. känns lite meningslöst...


Allt verkar lite meningslöst.


Nåjaa, tillbaks till provens härliga värld...skrev ju i förra texten lite om mina resultat; här är några till:


Moddan: M+ som motsvarar 8. fick stark 8 som kursbetyg, skulle fått en 9 ifall jag kanske satsat lite mera på texterna...

Geggan: 6+. Inte helt dåligt i min mening då jag har svårt med geografi.

Psykkan: 6. huta lite på uppgifterna.....skrev om fel saker... :P

Hissan får jag troligen ut imorgon...den borde nog ha gått bra!


Lyssnat på Rammstein idag. Har inte hunnit spela gitarr.


Ska nog skaffa en Misfits-skjorta snart...


Über und Raus,

Sundis.

Presentation


Vinylsamlare, superhjältenörd, vardagsfilosof, musiker. Uppskattar kommentarer och frågor.

Omröstning

Gör Sundis comeback på riktigt eller är hans blogg bara ''clickbait''?
 YEAAH! SUNDIS IS BACK!
 Kul att han e här.
 Han kommer blogga i två veckor o sen sluta...
 Tror det blir slut på bloggandet nu.
 Definitivt kanske.
 Vem? Vad? Hur?

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards