Sagofarbror

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Andreas Sundberg - 13 september 2010 20:49

Idag har jag sorgligt nog varit hemma från skolan eftersom jag hade feber igår...Men jag har ingen feber mera så det är skolan som gäller imorgon...

Imorgon är det den förhatliga TISDAGEN....men morgondagen kommer inte att vara så hemsk som tisdagar annors är....


Jag får nytt nummer imorgon....jag torde meddelad det åt alla viktiga människor inågot skede imorgon...vitsi vilket sääätände....


Annors en trög dag.


Peace Out,

Sundulious


p.s skivknyckaren uppdateras imorgon!


p.s.s Ifall jag beter mig underligt, försöker jag bara undvika mordförsök :S :D

Presentation


Vinylsamlare, superhjältenörd, vardagsfilosof, musiker. Uppskattar kommentarer och frågor.

Omröstning

Gör Sundis comeback på riktigt eller är hans blogg bara ''clickbait''?
 YEAAH! SUNDIS IS BACK!
 Kul att han e här.
 Han kommer blogga i två veckor o sen sluta...
 Tror det blir slut på bloggandet nu.
 Definitivt kanske.
 Vem? Vad? Hur?

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards